بهعنوان یکی از ۱۲۰۰۰۰ فروشندهی دیجی کالا، حتما میدانید که عرضهی محصولات بهصورت آنلاین چه چالشهایی را در پیش دارد. چالشهایی که انقدر هزینهبر هستند که به راحتی میتوانند مانع پیشرفت شما شوند و یا باعث شوند که نتوانید کسب و کارتان را آنطور که مورد انتظارتان است گسترش دهید.
با پیشرفت کسب و کار، چالشها و مشکلات نیز روز به روز پیچیدهتر میشوند. تغییر قیمتها و قیمتگذاری، مدیریت انبار، محاسبهی سود هر کالا و رقبایی که همیشه در باکس فروش هستند تنها بخش از چالشهای روزانه فروش آنلاین شماست.
با ربات هوشمند موبیشا، به راحتی میتوانید محصولات خود را مدیریت کنید و کنترل کامل روی استراتژی قیمتگذاری آنها داشته باشید.
حدود ۷۰ درصد خریداران اصلا فروشنده را تغییر نمیدهند و از همان فروشندهی پیشنهادی دیجی کالا محصول خود را خریداری میکنند. به عبارتی دیگر فروشندهای که مطابق با الگوریتمهای دیجی کالا انتخاب شده و در باکس فروش قرار گرفته باشد، حدود ۸۰ درصد سهم فروش هر کالا را در اختیار خود دارد.
برای محصولاتی که فروشندههای زیادی دارند، در هر چند دقیقه بیشتر از ۵۰ قیمت اعلام میشود. برای به دست آوردن باکس فروش، لازم است بر قیمتگذاری تمام این فروشندگان غلبه کنید هوش مصنوعی موبیشا طراحی شده است تا با هزینهای معادل ۵ درصد هزینههای معمول و دستی، استراتژی قیمتگذاری مورد نظرتان را هر چند دقیقه، بارها و بارها بر روی هر تعداد محصولی که دارید بررسی و اعمال کند.